Blogs DHNET.BE
DHNET.BE | Créer un Blog | Avertir le modérateur

  • البداية كانت خالتي ....... حلقات متسلسلة

    البداية كانت خالتي ....... حلقات متسلسلة


    نيك محارم , سكس حيوانات , سكس محجبات , تحميل افلام سكس , سكس امهات , سكس محارم , افلام نيك , صور سكس

    الاسم امير السن حاليا 22
    بدات القصة لما كان عندي 11سنة كانت دايما خالتي واسمها هدى وسنها دلوقتي 35بتعاملني كاني ابنها ويمكن اكتر كمان هي كانت متجوزة في بلد بعيدة بس كانت دايما بتيجي تزور جدي وجدتي وانا بحكم اني قريب منهم فكان معظم الوقت اقضيه عندهم فكنت لما اشوف خالتي اجري عليها واحضنها وهي تبوسني وكانت المعاملة بيني وبينها مش اكتر من كدا لغاية في يوم كنت راجع من المدرسة وكنت عاوز ادخل الحمام باي طريقة وكان اقرب بيت ليا هو بيت جدي في طريقي خبطت الباب وفتحت ليا جدتي فقولتلها عاوز ادخل الحمام قالتلي خالتك في الحمام فوقفت عشر ثواني وقولتلها خلاص هاروح بيتنا لاني مش قادر امسك نفسي قالتلي لا تعالى وخبطت على خالتي وقالتلها اني لازم ادخل الحمام ففتحت خالتي الباب ودخلتني وقفلت علنا الباب تاني وانا هوي في الحمام كانت اول مرة ليا اشوف واحدة عريانة و كنت حاسس احساس غريب ساعتها تقدروا تقولوا شهوة طفل
    لما شوفت جسمها بصراحة مافيش اجمل من كدا حتى مع باقي النسوان اللي هييجوا في القصة قدام هاوصفهولكم خالتي قمحاوية بس الجسم تقدروا تقولوا جسم كيم كارداشيان الطياز كبيرة قابة لورا والبزاز الكبيرة حتى الشفايف وكانت خالتي مبتنكسفش بطبعها من اي حد وتقول الفاظ شراميط كتيرة المهم لمحتني خالتي وانا ببص على جسمها ومركز معاها فقالتلي مالك ياواد بتبصلي جامد كدا ليه
    كنت خجول مقدرتش ارد عليها فقولتلها مفيش يا خالتي
    قالتلي كل دة ومفيش امال لما تكبر هتعمل ايه هتنيكني
    مقدرتش ارد عليها برضو وبصيت في الارض
    قالتلي خلاص متنكسفش مني واوعى تكون زعلت
    قلتلها لا ابدا يا خالتي قالتلي طب خلصت قولتلها ايوة قالتلي طب اغسل وتعااى ليفلي ضهري عشان مش عارفة اطوله
    مكانش في دماغي حاجة قمت وابتديت اليفلها ضهرها وطبعا من بعيد عشان كنت مكسوف منها
    قالتلي مالك يا امير واقف بعيد كدا ليه تعالى قرب هنا ورشت عليا ميا كتير
    فانا زعلت وقولتلها كدا امي هتضربني عشان هدومي اتبلت والعيال في الطريق هيضحكوا عليا وانا رايح بيتنا
    قالتلي متخافش وندهت على جدتي وقالتلها هاتي غيار مم بتوع امير اللي هنا عشان هدومه اتبلت ومش هيعرف يروح وهو مبلول وبالمرة احميه عشان بقالي كتير محميتوش زجابت جدتي لبس من بتاعي اللي بيقى دايما عندهم بحكم اني كنت بقعد عمدهم كتير
    قلعتلي خالتي هدومي وبدأت تغسل جسمي بالمية والصابون ومرة واحدة لقيتها حطت الليفة وبدأت تلعب في بتاعي طبعا كلنا مرينا بشهوة ما قبل البلوغ وعارفينها
    اول ما لمسته جيت حاضنها جامد ومقدرتش اقف على رجلي
    خالتي قالتلي اللي هاعمله هنا يا امير اوعى حد تاني يعرفه قولتلها ماشي يا خالتي
    قعدت خالتي تلعب في بتاني شوية برغم انه كان لسة صغير وبعد شوية
    قالتلي دورك بقى قولتلها اعمل ايه قالتلي هات ايدك وبدأت تحطها على بزازها وتدعك فيهم بايدي جامد وقالتلي تعال ارضع فيهم شوية مسكت بزها وابتديت العب فيه وادعكه جامد واهزه يمين وشمال وحطيت حلمة بزها في بقي وابتديت ارضع فيه محستش بنفسي غير وهى بتقول ااااه اااه بس يا امير كفاية احسن جدتك تسمعنا هات ايدك وخادتها وراحت بيها على كسها وبدات تدخل صوبعي الوسطاني في كسها وعرفتني بظرها او زنبورها وعرفتني العب فيه ازاي
    قعدت العب في بظرها وهي بتتاوه ااهات مكتوكة عشان جدتي متسمعناش لغاية ما حسيت انها بتترعش جامد وفيه مية نزله من كسها انا خوفت ساعتها وطلعت ايدي من كسها لغاية ما خلصت خالتي رعشة وغسلنا جسمنا وقعدت تحذرني اني اقول لاي حد وطلعنا من الحمام بعدها استمر الحال بيني وبين خالتي كل ما تيجي عند جدي نعمل نفس الحكاية مرة على السرير ومحدش في البيت ومرة على السطح بتاع جدي لغاية ما ابتديت اوصل لمرحلة البلوغ وهنا كانت المشكلة ودي هنعرفها في الجزء القادم
    اتمنى الجزء دة يعجبكوا واتمنى انكم تشجعوني اني اكمل كتابة وان القصة تتثبت عشان تقدروا تتابعوها

  • المدام المنقبة والحرمان

    المدام المنقبة والحرمان
    عرب نار
    ,صور سكس ,صور نيك ,سكس امهات ,سكس محجبات ,تحميل افلام سكس ,سكس اخ واخته
    كنت في مطروح في صيف 2015
    بشتغل في ريسبشن قرية سياحية مشهورة

    هناك كانت ساكنة مدام منقبة اسمها لميس
    كل حاجة فيها مظبوطة النقاب و عينيها وجسمها ومشيتها
    كانت بتمشي ..كل الموجودين يبصوا عليها
    كانت واثقة من نفسها جدا جدا
    بس جوزها كان كبير في السن شوية و مش لايق عليها
    هي كانت 30 سنة وهو كان حاجة وخمسين
    كان دايما يسيب الشالية ويقعد عالبحر
    اتصلت مدام لميس بيا الساعة 7 صباحا
    وكان عندها مشكلة في التكييف
    طبعا في العادي ببعت اي حد من بتوع الصيانة
    لكن دي الغالية روحت جري علي هناك الي فتح جوزها
    دخلت اظبطه بالريموت لقيت الباب مفتوح بتاع الاوضة
    وهي مستلقية علي ضهرها من الحر ولابسة قميص كحلي ورافعة ورك وفاردة ورك
    اول مرة اشوف البياض دا.. جوزها ماكانش واخد بالة وهي حاطة ايدها علي عنيها وتحت باطها ابيض شمع وشوفت وشها من غير نقاب كانت كلها سكس فتحت وبصتلي بدلت وشي بسرعة واكملت عملي وخرجت
    تاني يوم اتصلت ف نفس المعاد ونفس الموضوع بس جوزها كان خرج راح البحر دخلت كانت لابسة النقاب قالتلي انت بصيت عليا لية امبارح
    قولتلها بصراحة ماقدرتش اقاوم جمالك استغربت من جراتي قالتلي ومش عاوز تشوف وشي قولتلها اتمني شالت النقاب عنين سكس لقيت نفسي حاضنها وببوسها ولقيتها بتنهج وبتقولي اهدي مش كدا قولتلها مالك قالتلي اصلي محرومة جوزي كبير ف السن وسايبها من غير سكس وهي دايما هايجة وغرقانة مية ومولعة من السخونية
    نزلت بوس ف شفايفها ورقبتها وقلعتها الاندر و البرا وشدت البوكسر شافت زبري وبيضاني قالت كل دا زبر وفضلت تدعك وتمص ب ايديها البيضاء الناعمة ف زبري وهي حاطة مونكير ودعكت بيضاني روحت فاتح وراكها ولاحس كسها الي كان ابيض شمع زي بنت البنوت وضيق واحمر دم من جوة ومسيل سوائل وبرفانها السكسي وحطيت زبري فيها زي ما يكون اول مرة يدخل فيها زبر شهقت وكان كسها سخن نار دفستة كلوا وطلعتة بسرعة بسرعة ونيكتها ف كسها ولعبت ف بزاز سمية لحد ما قربت اجيب قالتلي هاتهم علي صدري وفعلا نزلت لبن عليها ودعكت بيه صدرها وجابت شهوتها بصوابعها ونطرت مية كسها
    بعد كدا قولتلها انا عاوز انيكك ف طيزك ف الاول رفضت جدا بس كانت طيز ملبن مغرية اوي

    وكان خرمها ضيق وردي ماكانتش
    عرب نار ,صور سكس ,صور نيك ,سكس امهات ,سكس محجبات ,تحميل افلام سكس ,سكس اخ واختهتعرف نيك الطيز دا مع جوزها
    حطيتلها لحسة شامبو ف خرمها وفشخت طيزها وكان اللبن نازل من خرم طيزها علي وراكها وخليتها تمصلي زبري ونيكة من الف نيكة ونيكة واستحمينا سوا وعملنا واحد ف المية بعديها سافرت

    وكان اجمل اسبوع قضيتة ف حياتي
    عرب نار ,صور سكس ,صور نيك ,سكس امهات ,سكس محجبات ,تحميل افلام سكس ,سكس اخ واخته

  • انا وبلبلة ونيك للصبح

    انا وبلبلة ونيك للصبح

    سكس اخ واخته ,صور سكس , صور نيك , عرب نار , افلام نيك , سكس محجبات
    سكس امهات ,تحميل افلام سكس
    انت اول اول تلفت طنط بلبلة صديقة والدتى نفسى اليها وشهوتى ناحيتها حينما شاهدتها عند نفى المنزل يوم عمل كحك فرح اختى وكانت عائد من الدرس وكانت فلقة قمر وترتدى قميص خفيف نصف كم يظهر ذراعيها التى كانت مثل القشطة وقد جلست على الارض وانحسر القميص الازرق عن نصف افخاذها فلم يكن احد غريب فى المنزل سوى البنات وكان شعرها مفكوك وضحكتها تزلزل الامكان وحينما شاهدتها على هذا الوضع عملت نفسى مش واخد بالى خاصة وانها قد اعتدلت فى جلستها وطلبت عباءة تغطى بها جسمها وقالت والدتى بضحك ((دة عيل صغير هاتتكسفى منة ))وكان ردها اكثر شرمطة وبضحكات مرتفعة بعدم دخلت الى غرفتى وقد سمعتة باذنى((مين دة الى صغير لية يعنى لو ركب على واحدة حالا مايقدرش يحبلها)) وانطلقت ا
    وجت الفرصة واحنا فى البحر وبلعب كورة وكنت بغطس وشوفت كلوت طنط بلبلة الشورت وكان ابيض ،وبعدين كلل الاسرة طلعوا من البحر الا ان وهى واخذنا نلعب كورة وزبرى كان على اخرة وواقف زى الصاروخ ومش عايز ينام ابدا لاول مرة فى حياتى ومش قادر انسى كلمتها فى اذنى((لو ركب على واحدة مش يحبلها فى ساعتها)) فخلت البوكسر بتاعى ووضعتة بدون ماتاخذ بالها بين صخور السقالة لانى كنت ناوى انيكها لانها فرصة ومش هاتتعوض مرة تانية واول ما اخذت الكرة بيدها هجمت عليها لاخذها منها وكانت صخور السقالة فى ظهرها وحضنتها لاول مرة فى حياتى ولمس زبرى كسها من برة وهى فزعت وحاولت تدفعنى بعيد عنها بس كتفت يديها بيد خلف ظهرها واخذت بوسة منها مصيت فيها لسانها علشان ماتصوتش وزبرى كان بيرزع فى كسها من برة لحد مانزل لبنى 4 مرات وبقى اللبن عايم على وش المياة وعضيتها فى رقبتها ولما حسيت انها ساحت شوية سيبت يديها ومسكتها من كسها من على البلطلون بتاعها ودخلت ايدى جواة ومسكتة من شعرة وهى بتقاوم بالعافية وقلت لها نفسى افتحة بزبرى دة بقى لسة سنان من قلة النيك ومسكتها وفلفصت من بس مسكتها من بزها واخرجتة من البلوزة وعضيتة بقوة من الحلمة وفضلت حلمتة فى فمى 5 دقائق مص وعض لحد ما اغمى على تقريبا وتركتها لتخرج مسرعة من البحر بعدما ضبطت ملابسها ودخلت بزها بس العضة فى رقبتها كانت باينة تمام ووشها كان احمر بالون الدم.
    بعد 3 اشهر من الواقعة دى حدث المراد ونكتها نيك العمر وعلى سرير غرفة نومى واحنا عريانيين ملط ولحست كل حتة فيها ،فافى فرح بنت عمى وكان مقام امام منزلنا فى البلد فوجئت بها تدخل المنزل لتهنئة العروسة وكانت لبسة عباية خليجى سمراء ورابطة شعرها نصف وسايباة نازل لحد ظهرها وكانت قمر فى ليلة 14 وكمان كانت جاية من عند الكوافير لان وشها كان بيلمع زى الحلاوة وكنت متاكد انها شايلة شعر كسها كمان ،.كنت اراقبها من بعيد وهى داخلة وجسمى كلة ولع نار خاصة وكنت شارب اكثر من 5 زجاجات بيرة وكنت بتحسر عليها وعلى حلاوتها وازاى مش قادر انيكها على السرير واحنا عريانيين ملط وادخلة فى كسها وانزل لبنى فية و م واعض وارضع فى سوتها ورقابتها،و بعد نصف ساعة ولان الحظ معى فوجئت بها تخرج من منزل العروس مع ابنت اخى الصغيرة 6 سنوات الى منزل عمى الثانى والى كان مفيش فية حد خالص لانهم كلهم فى الفرح واستغربت جدا اية موديها بيت مغلق وذهبت من بعيد الى البيت بعد ماطلعوا وفوجئي ببنت عمى الصغيرة فقلت لها فية اية قالت طنط طالعة تضبط ملابسها علشان بنطلون العباية الاستك بتاعة انقطع ولم اصدق ما سمعت وهاجت ***** فى جسمى وقررت ان انيكها اى كانت النتائج واعطيت بنت عمى 10 جنيهات لتشترى شيكولاتة لها واننى سوف انتظر هنا حتى تنزل طنط فيفى فقالت لى خلى بالك لحد يدخل عليها وهى عريانة وكنت فى سرى اقول لها انا بس الى هادخل عليها الليلة واغلقت البوابة بالقفل وصعدت للشقة وسمعت حركتها فى غرفة النوم بتاع عمى واغلقت باب الشقة خلفى بهدوء فاعتقدت انها ابنة عمى ونادت عليها فلك ارد وفجاءة دخلت عليها الغرفة ولم اصدق عينى كانت بالباس والسنتيانة فقط لاغير .
    كانت فقط باللباس والسوتيان ولاول مرة اشوف بطنها ووراكها ومكنتش
    سكس اخ واخته ,صور سكس , صور نيك , عرب نار , افلام نيك , سكس محجبات
    سكس امهات ,تحميل افلام سكس
    مطلع بزها الشمال ونازل فية رضاعة وعض وهى بتبكى مكنتش مصدق انى راكب عليها وبنيك فيها لحم ابيض زى الملبن وشيلانى على بطنها وبزازها فى فمى او بدعك فيها بيدى وزبرى على باب كسها لايمنعة سوى لباسسها الشورت وكلما امد ايدى علشان اقطعها تحاول ان تقوم من تحتى وانا اواصل تكتيفها والعض فى رقبتها وهى تبكى كفاية بقى معندتش قادرة خلاص وعرفت انها ساحت ووادخلت يدى لكسها لاكتشف المفاجئة انها شايلة شعرتها تماما والسوائل تنزل منة كشلال وهجت اكثر وقلت لها شايلة شعرتك لية؟؟؟كنت عارفة انك هاتتناكى النهاردة ولا اية وكانت طيازها تهتزر بشدة وانا راكب عليها والمسها كل حين واقولها حرام الطياز دى تقعد كدة من زبر يبردها .
    سكس اخ واخته ,صور سكس , صور نيك , عرب نار , افلام نيك , سكس محجبات
    سكس امهات ,تحميل افلام سكس